JARDUERAK

JARDUERAK IKASGAIKA


         DIDAKTIKA OROKORRA



METODOLOGIAREN URRATSAK


DIDAKTIKA OROKORRA: SAIOAK

IKASGAIA
SAIOA
JARDUERARAN DESKRIPZIOA
ABP
Urratsak
AURKEZPENA
IRAKASGAIAREN AURKEZPENA
Saioa 1
Lehen egunean komentatzeko gaiak:
-Irakasgaiaren konpetentziak eta helburuak.
-Irakasgaiaren edukiak
-Irakasgaiaren metodologia
-Ebaluazioa eta kalifikazio irizpideak:
-Apunteak nola lortu.
-Tutoretza orduak.
-Ikaslearen Ebaluazio Fitxa.
-Etortzerik ez duenak. Ez presentzial era.
-Ordutegia: ordu teorikoak eta praktikoak
-DILAN: Taldeak eta praktika saioak. Gaia aukeratu.
-Asistentzia eta inplikazioa.
-Talde lana egiteko irizpideak.
-Lanak aurkezteko epeak.
-Diskapazitate edo mugak.
-Taldearen emaila
-Klaseko giroa eta arauak.
-Wasap-ordenadorearen erabilpena
-Web aukeztu.
-Diputazioko proiektua.
 1
LEHEN BLOKEA
GAIA: 1 CURRICULUMA, PROGRAMA ETA PROGRAMAZIOA
Saioa 1
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Sarrera. Teoria: pertsonaren garapen osoa. Ikasgaiaren sarrera: curriculumaren definizioa, programa eta programazioa. Adibideak.
-Egoera: Txina bideoa. Ikastetxe eraginkorrak eta curriculuma. Garapen osoa
-Talde lana: Bideoa komentatu taldeka eta ikasgela osoarekin. Familia eta hezkuntza, gizartea, ikaslearen garapen osoa, hezkuntza sistemaren xedeak, PISA.
-Gela osoa: bideoa komentatu.
-Oharrak: Apunteak ekarri.
 1


1



1


2



3

Saioa 2
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Dossierra hasi. Informazioa bilatu:
-Egoera: Dekretoa 236/2015 abenduaren 22koa. Curriculuma.

Diputazioko proiektua.
-Hezkuntzaren oinarrizko etapak (art 1)
-Oinarrizko hezkuntzaren xedeak (art4)
-Irteera profila (art 5)
-Oinarrizko konpetentziak: diziplinarrak eta zeharkakoak (art 6)
-Garapen osoaren definizioa. Konpetentziak eta garapen osoaren definizioa: konparaketa.
-Dekretoaren atalak laburtu.
 1

4,5

1

1,5,6

1,5,6

1,5,6

1,5,6


1,5,6

1,5,6


1,5,6
Saioa 3
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Txostena azaldu-komentatu:
-Heziberri. Galderak komentatu.  Garapen osoa, konpetentziak.
-Dekretoaren minimoak. Alde edo aurka? Eztabaida taldeka.
 1

8

5

6
Saioa 4
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Egoera: LOMCE legea.
-Garapen integrala. Sarrera.
 1

1
3,4
Saioa 5
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Eskola, familia, irakasle, hezitzaile eta ikasleen zereginak hezkuntzan (17-20 orrialdea). Txina bideorekin alderatu.
-Oharra: testu liburua ekarri.
 8



Saioa 6
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Sarrera: Lehen ikasgaia: 23-25 /51-53 orrialdeak. Currículum zentralizatua eta deszentralizatua.

-Herri hezitzaileak. web de AICE (http://www.edcities.org/). Web kontsultatu eta herri eta hiri hezitzaileen konpromisoak aztertu.
6
1


1
Saioa 7
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Unitate didaktiko bat planifikatu.
-Ikasten ikasi: azken laburpena eta ondorioak.
-DILAN-AIM. Diziplina arteko lana.
8

5
2. IKASGAIA: MARKO TEORIKO OROKORRA
Saioa 1
-Power 2. Gaia azalpena.
-Komentarioa ikasgelan. Zalantzak.
1
Saioa 2
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Testu liburuaren komentarioa nola egin azaldu. Txantiloa nola garatu behar den azaldu.

-Diputazioko proiektua
8

4



5,6
Saioa 3
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-DILAN-AIM. Diziplina arteko lana.
-Ikasten ikasi.
8

5
8
3. IKASGAIA: HEZKUNTZAREN ETA OINARRIZKO ESKOLAREN ZENTZUA ETA FUNTZIOAK
Saioa 1
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Egoera: Diputazioari egin behar den proiektua azaldu.
-Taldeka Informazioa bilatu: BOG 173, 2016ko irailak 12koa bilatu eta aztertu.
-Diputazioko proiektua
8

1


2,5,6
Saioa 2
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Ariketa: Eduki motak bereiztu esaldiak eskainiz (kontzeptuzkoak, prozedurak eta jarrerak).
-Hitzaldia: Paco Luna: Hezkuntza sistemako xedeen ebaluazioa. Zer ebaluatzen da?, Nola ebaluatzen da. Zertarako ebaluatzen da?
8

5,6



5
Saioa 3
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Egoera: Bideoa. Inglaterra. Eliteko ikastetxea.
-Lan praktikoa: Ikastetxeko proiektuaren helburuak.
-Eskola mota elitisten hezkuntza eredua deskribatu.
-Hezkuntza eta eskolaren zeregin soziala Euskadin. Zein izan behar du zure iritziz?
-Batzarra: bideoaren komentarioa.
-Ikasten ikasi
8

1


4,5


5,6


5,6

7
8
Saioa 4
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Ariketa: testu liburuaren azterketa.
-DILAN-AIM. Zeharkako lana.
8

5,6

5,6
2. BLOKEA
4. IKASGAIA: ESKOLA ERAGIKETA DIDAKTIKOEN ESZENATOKI BEZALA HARTUTA: IRAKASLEA PLANIFIKATZAILE MODUAN
Saioa 1
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Ikasgaiaren sarrera. Power point.
8

1
Saioa 2
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Egoera: Irakasleak planifikatu edo testu liburuen lana da hau? Eztabaida. Talde dinamika: Zuek gure aurka.
- Ariketa: Unitate didaktikoaren diseinua: gai soziala.
-Teoria azaldu
-Ikasten ikasi
8

1



5,6

1

8
Saioa 3
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Testu liburuaren lana.
-Diputazioko proiektua.
-DILAN-AIM. Zeharkako lana.
8

5,6

5,6
5,6
5. IKASGAIA: PREMIEN EBALUAZIOA
Saioa 1
-Egoera: Frantzia bideoa: diagnostikoa egin
-Diagnostiko tresna diseinatu: Iturria: Fitxa soziala. Bilatu eta inprimatu.
1

4,5
Saioa 2
TRESNEN DISEINUA
-Tresna Bizitza duina.
-Tresna: DAFO
-Tresna: mantendu-ezabatu.
-Unitate didaktikoen ereduak aztertu
-Testu liburuaren azterketa

-Diputazioko proiektua


5,6

5,6
5,6

5,6

5,6

5,6
Saioa 3
-Proiektua: Diputazioko deialdia
1
Saioa 4
-Ikasgaiaren teoria: premien ebaluazioa
-Ikasten ikasi. Ariketa. Autorregulazioa
1

8
Saioa 5
-DILAN-AIM
5,6
6. IKASGAIA: EGOERAREN AZTERKETA
Saioa 1
-Aurreko egunaren komentarioa.
-Ikasgaiaren sarrera
-Egoera: Santurtziko PCPI Eskola
-Taldeka: Informazioa bilatu galderei erantzuna emateko
8
1
1
2,5,6
Saioa 2
-Diputazioko proiektua.
-Testu liburuaren komentarioa
5,6
5,6
Saioa 3
-Ikasgaiaren teoria.
-Ikasten ikasi. Autorregulazioa.
1
8
Saioa 4
-Oharrak: DILAN-AIM.
7. IKASGAIA: LEHENTASUNEN EZARPENA
Saioa 1
- Aurreko egunaren komentarioa
-Ikasgaiaren sarrera
-Egoera: Adin Txikikoak-Granada
-Komentarioa, galderak eta informazio bilketa,
8
1
1
4,5,6
Saioa 2
-Bizitzaren kalitatea: Tresna sortu –Tresna aurkeztu gelan.
5,6

Saioa 3
-Ikasgaiaren teoria.
-Ikasten ikasi. Autorregulazioa
-DILAN-AIM.
1
8
5,6
8. IKASGAIA: PROZESUAREN HELBURUAK
Saioa 1
-Aurreko egunaren komentarioa
-Ikasgaiaren sarrera
-Egoera: Adinekoen egoitza
-Galderak eta informazio bilketa.
8
1
2
4,5
Saioa 2
-Txostenaren azalpena eta komentarioa.
-Diputazioko proiektua.
-Testu liburuaren azterketa.
1
5,6
5,6
Saioa 3
-Ikasgaiaren teoria.
-Ikasten ikasi. Autorregulazio ariketa.
-DILAN-AIM.
1
8
5,6
9 IKASGAIA: EDUKIAK
Saioa 1
-Aurreko egunaren komentarioa
-Ikasgaiaren sarrera
-Egoera: Eskola etxean.
-Komentarioa eta galderak
-Informazio bilketa.
-Txostena egin.
8
1
2
2,3
4,5,6
6
Saioa 2
-Diputazioko proiektua eta testu liburuaren komentarioa.
5,6
Saioa 3
-Ikasgaiaren teoría azaldu
-Ariketa: Kontzeptuak-prozedurak eta jarrerak ezberdindu. Esaldiak.
-Ikasten ikasi ariketa.
1
5,6

8
Saioa 4
-DILAN
10. IKASGAIA: IRAKASKUNTZA ESTRATEGIEN ANTOLAKUNTZA
Saioa 1
-Aurreko egunaren errepasoa.
-Ikasgaiaren aurkibidea errepasatu (ikasgai bakoitzean zer egin den azaldu).
-Egoera:
-Izan duzun zure irakaslerik onena deskribatu. Pertsona eta metodología. Harbelera atera eta esplikatu.
-Ezaugarri pertsonalak eta erabiltzen zuen metodología.
-Komentarioak.
8
8

1,2
5


5

2

Saioa 2
-Pisu batean 5 nerabe berri dituzu. Zer metodología erabiliko zenuke jarrerak lantzeko. Nola? Adostuta dena. Obligatorioa legea da, bestea adostu.
-Bideoa Santurtzi PCPI
-Metodologia ABP deskribatu. Lidergoa Blanchard.
4,5,6



1
1

Saioa 3
-Ikasgaiaren teoria.
-Ikasten ikasi. Autorregulazio ariketa.
-DILAN-AIM.
1
8
5,6

11. IKASGAIA: EBALUAZIOA
Saioa 1
-Aurreko egunako lanaren komentarioa.
-Ikasgaiaren sarrera.
-Egoera: El Raval auzoa-Bartzelona
-Komentarioa.
-Galderak planteatu eta informazio bilketa.
-Txostena egin eta erabakiak hartu.
-Txostena azaldu.

8
1
1

3,4
6,7
7
Saioa 2
-Txostena osatu eta komentatu.
-Ikasgaiaren teoria.
7
1
Saioa 3
-Diputazioko proiektua eta testu liburua
5,6
Saioa 4
-Ikasgaiaren teoria.
-Ikasten ikasi. Autorregulazio ariketa.
1
8
Saioa 5
-Ebaluazio tresna.
-Autoebaluazio tresna.
8
8
AMAIERA


Oharra: 45 saio x 2 ordu: 90 ordu klase (9 kreditu)











 

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

IRAKASGAIAREN EBALUAZIOA