JARDUERAK
JARDUERAK IKASGAIKA
DIDAKTIKA OROKORRA
METODOLOGIAREN URRATSAK
![]() |
DIDAKTIKA OROKORRA: SAIOAK
IKASGAIA
|
SAIOA
|
JARDUERARAN
DESKRIPZIOA
|
ABP
Urratsak
|
AURKEZPENA
|
IRAKASGAIAREN AURKEZPENA
|
||
Saioa 1
|
Lehen egunean komentatzeko gaiak:
-Irakasgaiaren konpetentziak eta helburuak.
-Irakasgaiaren edukiak
-Irakasgaiaren
metodologia
-Ebaluazioa
eta kalifikazio irizpideak:
-Apunteak
nola lortu.
-Tutoretza
orduak.
-Ikaslearen
Ebaluazio Fitxa.
-Etortzerik
ez duenak. Ez presentzial era.
-Ordutegia:
ordu teorikoak eta praktikoak
-DILAN:
Taldeak eta praktika saioak. Gaia aukeratu.
-Asistentzia
eta inplikazioa.
-Talde
lana egiteko irizpideak.
-Lanak aurkezteko epeak.
-Diskapazitate edo mugak.
-Taldearen emaila
-Klaseko
giroa eta arauak.
-Wasap-ordenadorearen
erabilpena
-Web
aukeztu.
-Diputazioko proiektua. |
||
LEHEN BLOKEA
|
|||
GAIA: 1 CURRICULUMA, PROGRAMA ETA
PROGRAMAZIOA
|
Saioa
1
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Sarrera.
Teoria: pertsonaren garapen osoa. Ikasgaiaren sarrera: curriculumaren
definizioa, programa eta programazioa. Adibideak.
-Egoera:
Txina bideoa. Ikastetxe eraginkorrak eta curriculuma. Garapen osoa
-Talde
lana: Bideoa komentatu taldeka eta ikasgela osoarekin. Familia eta
hezkuntza, gizartea, ikaslearen garapen osoa, hezkuntza sistemaren xedeak,
PISA.
-Gela
osoa: bideoa komentatu.
-Oharrak: Apunteak ekarri.
|
|
Saioa
2
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Dossierra
hasi. Informazioa bilatu:
-Egoera: Dekretoa 236/2015 abenduaren
22koa. Curriculuma.
Diputazioko proiektua.
-Hezkuntzaren
oinarrizko etapak (art 1)
-Oinarrizko hezkuntzaren xedeak (art4)
-Irteera profila (art 5)
-Oinarrizko konpetentziak: diziplinarrak eta
zeharkakoak (art 6)
-Garapen
osoaren definizioa. Konpetentziak eta garapen osoaren definizioa:
konparaketa.
-Dekretoaren
atalak laburtu.
|
||
Saioa
3
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Txostena
azaldu-komentatu:
-Heziberri.
Galderak komentatu. Garapen osoa, konpetentziak.
-Dekretoaren
minimoak. Alde edo aurka? Eztabaida taldeka.
|
||
Saioa
4
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Egoera:
LOMCE legea.
-Garapen
integrala. Sarrera.
|
||
Saioa
5
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Eskola, familia,
irakasle, hezitzaile eta ikasleen zereginak hezkuntzan (17-20 orrialdea).
Txina bideorekin alderatu.
-Oharra: testu liburua ekarri.
|
||
Saioa
6
|
-Aurreko egunean esandakoa. Komentatu.
-Herri hezitzaileak. web de AICE (http://www.edcities.org/).
Web kontsultatu eta
herri eta hiri hezitzaileen konpromisoak aztertu.
|
6
1 1 |
|
Saioa
7
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Unitate didaktiko bat planifikatu.
-Ikasten ikasi: azken laburpena eta ondorioak.
-DILAN-AIM.
Diziplina arteko lana.
|
8 5 |
|
2. IKASGAIA: MARKO
TEORIKO OROKORRA
|
Saioa
1
|
-Power 2. Gaia azalpena.
-Komentarioa
ikasgelan. Zalantzak.
|
1 |
Saioa
2
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Testu liburuaren
komentarioa nola egin azaldu. Txantiloa nola garatu behar den azaldu.
-Diputazioko proiektua |
8
4
5,6
|
|
Saioa
3
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-DILAN-AIM. Diziplina arteko lana.
-Ikasten
ikasi.
|
8 5 8 |
|
3. IKASGAIA:
HEZKUNTZAREN ETA OINARRIZKO ESKOLAREN ZENTZUA ETA FUNTZIOAK
|
Saioa
1
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Egoera: Diputazioari egin behar den
proiektua azaldu.
-Taldeka
Informazioa bilatu: BOG 173, 2016ko irailak 12koa bilatu eta aztertu.
-Diputazioko proiektua |
8 1 2,5,6 |
Saioa
2
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Ariketa: Eduki motak bereiztu esaldiak
eskainiz (kontzeptuzkoak, prozedurak eta jarrerak).
-Hitzaldia: Paco Luna: Hezkuntza sistemako xedeen ebaluazioa. Zer ebaluatzen da?, Nola
ebaluatzen da. Zertarako ebaluatzen da?
|
8 5,6 5 |
|
Saioa
3
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Egoera: Bideoa. Inglaterra. Eliteko ikastetxea.
-Lan praktikoa: Ikastetxeko proiektuaren helburuak.
-Eskola mota elitisten hezkuntza eredua deskribatu.
-Hezkuntza eta eskolaren zeregin soziala Euskadin.
Zein izan behar du zure iritziz?
-Batzarra: bideoaren komentarioa.
-Ikasten
ikasi
|
8 1 4,5 5,6 5,6 7 8 |
|
Saioa
4
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Ariketa: testu liburuaren azterketa.
-DILAN-AIM.
Zeharkako lana.
|
8 5,6 5,6 |
|
2. BLOKEA
|
|||
4. IKASGAIA: ESKOLA ERAGIKETA DIDAKTIKOEN ESZENATOKI
BEZALA HARTUTA: IRAKASLEA PLANIFIKATZAILE MODUAN
|
Saioa
1
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Ikasgaiaren
sarrera. Power point.
|
8 1 |
Saioa
2
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Egoera: Irakasleak planifikatu edo testu
liburuen lana da hau? Eztabaida. Talde dinamika: Zuek gure aurka.
- Ariketa: Unitate didaktikoaren diseinua: gai
soziala.
-Teoria azaldu
-Ikasten
ikasi
|
8 1 5,6 1 8 |
|
Saioa
3
|
-Aurreko
egunean esandakoa. Komentatu.
-Testu liburuaren lana.
-Diputazioko proiektua.
-DILAN-AIM.
Zeharkako lana.
|
8 5,6 5,6 5,6 |
|
5. IKASGAIA: PREMIEN EBALUAZIOA
|
Saioa
1
|
-Egoera: Frantzia bideoa: diagnostikoa egin
-Diagnostiko tresna diseinatu: Iturria: Fitxa
soziala. Bilatu eta inprimatu.
|
1 4,5 |
Saioa
2
|
TRESNEN DISEINUA
-Tresna Bizitza duina.
-Tresna: DAFO
-Tresna: mantendu-ezabatu.
-Unitate didaktikoen ereduak aztertu
-Testu liburuaren azterketa
-Diputazioko proiektua |
5,6 5,6 5,6 5,6 5,6 5,6 |
|
Saioa
3
|
-Proiektua: Diputazioko deialdia
|
1 |
|
Saioa
4
|
-Ikasgaiaren teoria: premien ebaluazioa
-Ikasten ikasi. Ariketa. Autorregulazioa
|
1 8 |
|
Saioa
5
|
-DILAN-AIM
|
5,6 |
|
6. IKASGAIA: EGOERAREN AZTERKETA
|
Saioa
1
|
-Aurreko
egunaren komentarioa.
-Ikasgaiaren
sarrera
-Egoera:
Santurtziko PCPI Eskola
-Taldeka:
Informazioa bilatu galderei erantzuna emateko
|
8 1 1 2,5,6 |
Saioa
2
|
-Diputazioko
proiektua.
-Testu
liburuaren komentarioa
|
5,6 5,6 |
|
Saioa
3
|
-Ikasgaiaren
teoria.
-Ikasten
ikasi. Autorregulazioa.
|
1 8 |
|
Saioa
4
|
-Oharrak:
DILAN-AIM.
|
||
7. IKASGAIA: LEHENTASUNEN EZARPENA
|
Saioa
1
|
-
Aurreko egunaren komentarioa
-Ikasgaiaren
sarrera
-Egoera:
Adin Txikikoak-Granada
-Komentarioa,
galderak eta informazio bilketa,
|
8 1 1 4,5,6 |
Saioa
2
|
-Bizitzaren
kalitatea: Tresna sortu –Tresna aurkeztu gelan.
|
5,6 |
|
Saioa
3
|
-Ikasgaiaren
teoria.
-Ikasten
ikasi. Autorregulazioa
-DILAN-AIM.
|
1 8 5,6 |
|
8. IKASGAIA: PROZESUAREN HELBURUAK
|
Saioa
1
|
-Aurreko
egunaren komentarioa
-Ikasgaiaren
sarrera
-Egoera:
Adinekoen egoitza
-Galderak
eta informazio bilketa.
|
8 1 2 4,5 |
Saioa
2
|
-Txostenaren
azalpena eta komentarioa.
-Diputazioko
proiektua.
-Testu
liburuaren azterketa.
|
1 5,6 5,6 |
|
Saioa
3
|
-Ikasgaiaren
teoria.
-Ikasten
ikasi. Autorregulazio ariketa.
-DILAN-AIM.
|
1 8 5,6 |
|
9 IKASGAIA: EDUKIAK
|
Saioa
1
|
-Aurreko
egunaren komentarioa
-Ikasgaiaren
sarrera
-Egoera:
Eskola etxean.
-Komentarioa
eta galderak
-Informazio
bilketa.
-Txostena
egin.
|
8 1 2 2,3 4,5,6 6 |
Saioa
2
|
-Diputazioko
proiektua eta testu liburuaren komentarioa.
|
5,6 |
|
Saioa
3
|
-Ikasgaiaren
teoría azaldu
-Ariketa:
Kontzeptuak-prozedurak eta jarrerak ezberdindu. Esaldiak.
-Ikasten
ikasi ariketa.
|
1 5,6 8 |
|
Saioa
4
|
-DILAN
|
||
10. IKASGAIA: IRAKASKUNTZA ESTRATEGIEN ANTOLAKUNTZA
|
Saioa
1
|
-Aurreko
egunaren errepasoa.
-Ikasgaiaren
aurkibidea errepasatu (ikasgai bakoitzean zer egin den azaldu).
-Egoera:
-Izan
duzun zure irakaslerik onena deskribatu. Pertsona eta metodología. Harbelera
atera eta esplikatu.
-Ezaugarri
pertsonalak eta erabiltzen zuen metodología.
-Komentarioak.
|
8 8 1,2 5 5 2 |
Saioa
2
|
-Pisu
batean 5 nerabe berri dituzu. Zer metodología erabiliko zenuke jarrerak
lantzeko. Nola? Adostuta dena. Obligatorioa legea da, bestea adostu.
-Bideoa
Santurtzi PCPI
-Metodologia
ABP deskribatu. Lidergoa Blanchard.
|
4,5,6 1 1 |
|
Saioa
3
|
-Ikasgaiaren
teoria.
-Ikasten
ikasi. Autorregulazio ariketa.
-DILAN-AIM.
|
1 8 5,6 |
|
11. IKASGAIA: EBALUAZIOA
|
Saioa
1
|
-Aurreko
egunako lanaren komentarioa.
-Ikasgaiaren
sarrera.
-Egoera:
El Raval auzoa-Bartzelona
-Komentarioa.
-Galderak
planteatu eta informazio bilketa.
-Txostena egin eta erabakiak hartu.
-Txostena azaldu.
|
8 1 1 3,4 6,7 7 |
Saioa
2
|
-Txostena
osatu eta komentatu.
-Ikasgaiaren
teoria.
|
7 1 |
|
Saioa
3
|
-Diputazioko
proiektua eta testu liburua
|
5,6 |
|
Saioa
4
|
-Ikasgaiaren
teoria.
-Ikasten
ikasi. Autorregulazio ariketa.
|
1 8 |
|
Saioa
5
|
-Ebaluazio
tresna.
-Autoebaluazio
tresna.
|
8 8 |
|
AMAIERA
|
|||
Oharra: 45 saio x 2 ordu: 90 ordu klase (9 kreditu)
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina