PRAKTIKAK


IRAKASGAIAREN PRAKTIKAK-ADIBIDEAK


LEHEN PRAKTIKA
1.-EGOERA:
Zu pedagogoa zara. Zure lantegian ikasteko zailtasunak dituen ikasle bat duzu. Bere irakaslearen diagnostikoa hau da: Bere ingurua ez du ongi ezagutzen, inmigrantea baita. Bere iritziz, ikasleak bere inguru hurbila ezagutu behar du. Zuk eskuhartzea planifikatzea erabaki duzu (unitate didaktiko bat).
Lan hau egiteko, kontuan hartu behar duzu:

-AHOLKUA:
Unitatea egiteko, 236/2015 dekretua, abenduaren 22koa hartu behar duzu erreferente bezala (Oinarrizko curriculuma, Heziberri estrategian oinarritua).

-EGIN BEHAR DEN LANA:
Zure unitate didaktikoak, gutxienez, atal hauek derrigorrez landu behar ditula: ikaslearen diagnostikoa, zeharkako eta diziplinarteko konpetentziak, helburuak, edukiak, metodología, baliabidea, ebaluazioa eta aniztasunaren trataera.




BIGARREN PRAKTIKA
SARRERA:
Arlo sozialan lan egiten duten erakundeek dirulaguntzei esker bizirauten dute. Beraz, proiektuak sortzea eta ongi planifikatzea beharrezkoa den konpetentzia da.

1.-EGOERA:
Gizarte Hezkuntzan aritzen den elkarte batean lan egiten duzu. Gipuzkoako Foru Aldundiak 2016 irailak 12ko Aldizkarian (173 zenbakian) dirulaguntza hauek eskaintzen ditu.

Diru laguntza hauen oinarri arau tzaileak eta 2016ko
deialdia: irabazi asmorik gabeko entitate pribatuei
zuzendutako lagu tzak, giza eskubideak eta aniztasunean
bizikide tza defenda tzeko eta heda tzeko
proiektuak egiteko.

2.-ESKATZEN DEN LANA
Deialdia irakurri eta proiektu bat diseinatu. Deialdiaren 12. Orrialdean proiektua diseinatzeko eredua eskaintzen da. Hau derrigorrez jarraitu behar duzu.

3.- AHOLKUA:
Proiektua ebaluatzeko irizpideak ondo irakurri, dirulaguntzak hauen baitan ematen baitira.





HIRUGARREN PRAKTIKA
SARRERA:
Imajinatzen zara hemendik urte pare batera argitaletxe batean lanean?, zergatik ez?

1.-EGOERA:
Argitaletxe batean lan egiten duzu. Zure zuzendariak bulegora deitu dizu lan bat aurkezteko. Lana hauxe da: argitaletxe onenek argitaratzen dituzten testu liburuen azterketa bat egin behar duzu, zuen liburuetan hobekuntzak egiteko. Testu liburu baten kapitulu bat aukeratu ezazu eta has zaitez aztertzen.

2.-ESKATZEN DEN LANA:
-Txantilo hau jarraituz, egin ezazu liburu horren kapituluaren azterketa pedagogiko-didaktikoa.













TESTU LIBURUAREN AZTERKETA
LIBURUA:…………………………………………………..GAIA:                                IKASMAILA……………
1.-AURREZAGUTZAK-AURREBALUAZIOA





2.-EBALUAZIO IRIZPIDEAK-ADIERAZLEAK






3.-GARAPEN OSOA











4.-KONPETENTZIAK-HELBURUAK








5.-EDUKIAK








6.-METODOLOGIA

IKUS TXANTILOA

7.-BALIABIDEAK






8.-EBALUAZIOA-ERREPASOA-IKASTEN IKASI





9.-ANIZTASUNAREN TRATAERA






10.-ZEHARLERROAK




11.-ALDERDI EMOZIONALAK






12.-ONDORIOAK ETA HOBETZEKO PROPOSAMENAK









METODOLOGIA AZTERTZEKO TXANTILOA
Gai hauek aztertu mesedez. Metodologiaren atal hauek lantzen al dira?
1.-Kontestua eta Kasua-arazoa ulertu. Zein da arazoa, egoera, gaia…? Honek zertarako balio du eguneroko bizitzan? Kasuari buruz dakitena zehaztu –Proiektua definitu-Interesgunea






2.-Taldearen antolaketa egiten al da? (arauak, kide kopurua, dinamikak, aniztasuna…)






3.-Txostena egiteko informazio iturriak identifikatzen al dira? Nondik jasoko da informazioa? Gaitegia-Edukiak. www.digitala,







4.-Hipotesiak-Galderak sortzen al ditu ikasleak?. Galderak, alternatibak, aukerak eta hipotesiak planteatu







5.-Informazioa bilatu, laburtu, sailkatu, erlazionatu, kudeatzen al du ikasleak?Informazioa asimilatu (ezagutza bihurtu). Gaitegia-Edukiak. www.digitala,






6.-Alternatibak aztertu eta erabakiak hartzen al ditu ikasleak? Erabakiak hartzeko prozedura.










7.-Txostena azaldu, gelan eztabaidatu, ondorioak atera. Informazioa txosten batean azaldzen al du ikasleak? (idatziz/ahoz, IKT erabiliz…) eta gelan eztabaida sortu, ondorioak atera.








8.-Ebaluazioa, errefortzua, hobekuntza eta ikasten ikasi-ALV-OLV, ikasteko motibazioa lantzen al du ikasleak?





9.-Alderdi emozionala-Zeharkonpetentziak-Garapen integrala lantzen al da?





10.-Irakaslearen-ikaslearen rola zein da?: elkarrekintza didaktikoa, bitartekaritza, komunikazioa…



11.-Curriculum ikuspegia nolakoa da?: diziplinartekoa, diziplinarra, globala, curriculum oculto-izkutua






Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

IRAKASGAIAREN EBALUAZIOA