IKASTEN IKASI
IKASTEN IKASI: AUTORREGULAZIOA-KORREGULAZIOA
IKASTEN IKASI: AUTORREGULAZIOA
|
Ikaslearen lan metodoak finkatzeko eta hobetzeko honako estrategiak erabiliko dira:
1.-Saio bakoitzaren hasieran aurreko egunako lanaren komentarioa egingo da.
2.-Ikasgaiaren amaieran ere, talde hausnarketak egingo dira lan prozesuak hobetzeko.
3.-Irakaslearen lana hobetzeko proposamenak jasoko dira. Ikus blog.
4.-Autorregulazioa lantzeko dinamikak:
-Phillips 6/6.
-Batzarra.
-Diagnostiko azkarra.
-Paperen zirkulazioa.
-Autoestimua lantzeko ariketak.
-Lehen-Orain dinamika.
|
LAN METODOLOGIA AUTOEBALUATZEKO/HOBETZEKO TRESNA
IKASLEA(K)…(banaka
edo taldeka)
|
EZ
|
¿?
|
BAI
|
A.-EZAGUTZAK-EDUKIAK-GAIAK
|
|||
1.-Landu dituen gaiak bizitzan
erabilgarriak dira
|
|||
2.-Landu duen gaia erreala eta
praktikoa da
|
|||
3.-Edukiak ongi egituratu ditu
|
|||
4.-Bere lana planifikatu du
|
|||
5.-Ikasgaiaren ezagutza minimoak
ziurtatu ditu
|
|||
B.-EGOERA-ARAZOA
|
|||
6.-Egoera praktiko batetik
abiatzen da eta teoria ondoren lantzen du
|
|||
7.-Proiektu bat landu du
|
|||
8.-Arazoa edo egoera ongi ulertu
eta mugatzen du
|
|||
9.-Gizarte arazo eta egoerak
aztertzen ditu
|
|||
C.-INFORMAZIOA BILATU-KUDEATU
|
|||
10.-Arakatu-ikertu egin du
|
|||
11.-Informazioa
bilatu eta kudeatu du (lan teknikak, ohiturak...)
|
|||
12.-Hipotesiak planteatu
ditu/Galderak planteatu ditu
|
|||
13.-Aurkikuntza autonomoa eta
taldeka burutu du
|
|||
14.-IKT erabili ditu
|
|||
D.-INFORMAZIOA APLIKATU ETA
ERABAKIAK HARTU
|
|||
12.-Heuristika landu du. Arazoak
ebazteko teknikak-prozedurak landu ditu
|
|||
13.-Erabakiak
argudiatuz hartu ditu
|
|||
14.-Informazioa
eta emaitzak frogatu-konprobatu ditu
|
|||
15.-Arazoak
eta egoerak ebatzi ditu
|
|||
16.-Ikerketarako-arakatzeko
jarrera landu du
|
|||
E.-TXOSTENAK
EGIN ETA AZALDU
|
|||
17.-Informazioa
komunikatu du, azalpenak egin ditu
|
|||
18.-Informazioa
ekoiztu du (produkzioa)
|
|||
19.-Argudiatu
eta justifikatu ditu bere planteamenduak
|
|||
20.-Ikasitakoaren
transferentzia egin du
|
|||
21.-Arrakasta
lanean denok lortu dute
|
|||
F.-IKASTEN
IKASI-AUTORREGULAZIOA
|
|||
22.-Ikasteko
prozesuaren hausnarketa egin du
|
|||
23.-Ikasteko bere metodo propioa
landu du
|
|||
24.-Ikasitakoaren autorregulazioa
egin du: Akatsak aztertu, onartu eta hobetu ditu.
|
|||
25.-Ikasitakoa korregulazioa egin
du
|
|||
26.-Ikasleak, irakasleekin batera
autorregulazioa eta korregulazioa egin du
|
|||
G.-KONPETENTZIA EMOZIONALAK
|
|||
27.-Arazoak ebazteko konfidantza
lortu du
|
|||
28.-Lorpen motibazioa eta
autoestimua landu du
|
|||
OHARRAK: Irakaslearen
autorregulazioa eta irakasleen arteko korregulazioa nola egin da?
|
IKASTEN IKASI:
AUTORREGULAZIOA-TALDE LANA
|
LAN
ETA TALDE PROZESUEN INGURUAN HAUSNARKETA EGIN:
-Taldekatze irizpideak
-Tamaina
-Taldearen helburua: emaitzak-inklusioa-giroa
-Arauak
-Lan
mota-Lana planifikatu
-Lan metodologia-ABP…
-Talde dinamikak
-Lanaren banaketa-ardurak
-Denboraren kudeaketa
-Giroa-harremanak-Gatazka
-Motibazioa-autoestimua
-Komunikazioa
-Informazioa bilatu-kudeatu
-Erabakiak nola hartu
-Ebaluazioa mota eta tresnak-lan koadernoa (autoebaluazioa)-dossierra
-Ikasten ikasi-autorregulazioa-hobekuntza
-Ohiturak
-Bilerak
-Kontratu pedagogikoa
-Aniztasunari erantzuna: Lan Pertsonalizatua eta curriculum egokitzapenak. Elkar laguntza.
-Base
curricular comĂșn-(BCC)-Minimoak
-Base
orientadora comĂșn (BOC)-Ikaslea nola orientatu.
-Irakaslearen rola(k)
-Ikaslearen rolak
|
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina