IKASTEN IKASI

IKASTEN IKASI: AUTORREGULAZIOA-KORREGULAZIOA


IKASTEN IKASI: AUTORREGULAZIOA
Ikaslearen lan metodoak finkatzeko eta hobetzeko honako estrategiak erabiliko dira:

1.-Saio bakoitzaren hasieran aurreko egunako lanaren komentarioa egingo da.
2.-Ikasgaiaren amaieran ere, talde hausnarketak egingo dira lan prozesuak hobetzeko.
3.-Irakaslearen lana hobetzeko proposamenak jasoko dira. Ikus blog.
4.-Autorregulazioa lantzeko dinamikak:
-Phillips 6/6.
-Batzarra.
-Diagnostiko azkarra.
-Paperen zirkulazioa.
-Autoestimua lantzeko ariketak.
-Lehen-Orain dinamika.




LAN METODOLOGIA AUTOEBALUATZEKO/HOBETZEKO TRESNA

IKASLEA(K)…(banaka edo taldeka)
EZ
¿?
BAI
A.-EZAGUTZAK-EDUKIAK-GAIAK
1.-Landu dituen gaiak bizitzan erabilgarriak dira
2.-Landu duen gaia erreala eta praktikoa da
3.-Edukiak ongi egituratu ditu
4.-Bere lana planifikatu du
5.-Ikasgaiaren ezagutza minimoak ziurtatu ditu
B.-EGOERA-ARAZOA
6.-Egoera praktiko batetik abiatzen da eta teoria ondoren lantzen du
7.-Proiektu bat landu du
8.-Arazoa edo egoera ongi ulertu eta mugatzen du
9.-Gizarte arazo eta egoerak aztertzen ditu
C.-INFORMAZIOA BILATU-KUDEATU
10.-Arakatu-ikertu egin du
11.-Informazioa bilatu eta kudeatu du (lan teknikak, ohiturak...)
12.-Hipotesiak planteatu ditu/Galderak planteatu ditu
13.-Aurkikuntza autonomoa eta taldeka burutu du
14.-IKT erabili ditu
D.-INFORMAZIOA APLIKATU ETA ERABAKIAK HARTU
12.-Heuristika landu du. Arazoak ebazteko teknikak-prozedurak landu ditu
13.-Erabakiak argudiatuz hartu ditu
14.-Informazioa eta emaitzak frogatu-konprobatu ditu
15.-Arazoak eta egoerak ebatzi ditu
16.-Ikerketarako-arakatzeko jarrera landu du
E.-TXOSTENAK EGIN ETA AZALDU
17.-Informazioa komunikatu du, azalpenak egin ditu
18.-Informazioa ekoiztu du (produkzioa)
19.-Argudiatu eta justifikatu ditu bere planteamenduak
20.-Ikasitakoaren transferentzia egin du
21.-Arrakasta lanean denok lortu dute
F.-IKASTEN IKASI-AUTORREGULAZIOA
22.-Ikasteko prozesuaren hausnarketa egin du
23.-Ikasteko bere metodo propioa landu du
24.-Ikasitakoaren autorregulazioa egin du: Akatsak aztertu, onartu eta hobetu ditu.
25.-Ikasitakoa korregulazioa egin du
26.-Ikasleak, irakasleekin batera autorregulazioa eta korregulazioa egin du
G.-KONPETENTZIA EMOZIONALAK
27.-Arazoak ebazteko konfidantza lortu du
28.-Lorpen motibazioa eta autoestimua landu du
OHARRAK: Irakaslearen autorregulazioa eta irakasleen arteko korregulazioa nola egin da?




IKASTEN IKASI: AUTORREGULAZIOA-TALDE LANA



LAN ETA TALDE PROZESUEN INGURUAN HAUSNARKETA EGIN:


-Taldekatze irizpideak

-Tamaina

-Taldearen helburua: emaitzak-inklusioa-giroa

-Arauak

-Lan mota-Lana planifikatu
-Lan metodologia-ABP…

-Talde dinamikak

-Lanaren banaketa-ardurak

-Denboraren kudeaketa

-Giroa-harremanak-Gatazka

-Motibazioa-autoestimua

-Komunikazioa

-Informazioa bilatu-kudeatu

-Erabakiak nola hartu

-Ebaluazioa mota eta tresnak-lan koadernoa (autoebaluazioa)-dossierra
-Ikasten ikasi-autorregulazioa-hobekuntza
-Ohiturak
-Bilerak
-Kontratu pedagogikoa
-Aniztasunari erantzuna: Lan Pertsonalizatua eta curriculum egokitzapenak. Elkar laguntza.
-Base curricular comĂșn-(BCC)-Minimoak
-Base orientadora comĂșn (BOC)-Ikaslea nola orientatu.
-Irakaslearen rola(k)
-Ikaslearen rolak
 


Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

IRAKASGAIAREN EBALUAZIOA