EBALUAZIOA

IRAKASGAIAREN EBALUAZIOA


IKASLEAREN JARRERAREN EBALUAZIOA
IKASTEKO INTERESA
(IKA INTE)
1-Ikasteko jarrera aktiboa adierazten du.
2-Irakasleak erakutsitakoa praktikan jartzen du.
3-Irakasleak eskatzen dituen lanak egiten ditu.
4-Zalantzak argitzeko galderak egiten ditu.
5-Informazio bilatzeko jarrera irekia du.
6-Bere helburu propioak finkatzen ditu.
7-Ikasgelan ekarpen interesgarriak egiten ditu.
8-Bere errendimendua konstantea da.
9-Lanarekiko dedikazioa adierazten du.
LANAREN
PLANIFIKAZIOA:
(PLAN)
1-Eguneroko lana planifikatzen du.
2-Bere denbora era egokian banatzen du.
3-Bere helburuak garbi ditu.
4-Bere helburuak errealistak dira.
5-Bere helburuak lortzeko ongi antolatzen da.
6-Bere lanak hobetzeko neurriak hartzen ditu.
7-Planifikatzeko tresnak erabiltzen ditu (agenda, kronogramak…).
8-Ongi antolatzen da, metodikoa eta sistematikoa da.
9-Denbora ongi banatzen du.
10-Epeak betetzen ditu.
11-Lehentasunak ongi finkatzen ditu.
PORTAERA
(PORTA)
1-Printzipio eta pauta etikoak aplikatzen ditu.
2-Besteen kritikak era irekian hartzen ditu.
3-Talde lanean arauak errespetatzen ditu.
4-Elkarrizketetan jarrera irekia azaltzen du.
5-Esaten eta egiten duenarekin koherentea da.
6-Justiziaren baliogarritasuna baloratzen du.
7-Era etikoan jokatzeko joera du.
8-Bere zereginak ongi betetzen ditu.
9-Beste ikaskideak errespetuz tratatzen ditu.
KONSTANTEA IZATEA
(KONST)
1-Bere helburuak lortu arte etengabe aritzen da lanean.
2-Lana egiteko ongi antolatzen da, metodikoa da.
3-Egindako lanak erresatu eta hobetzen ditu.
4-Bere ideiak eta sinismenak helburua lortu arte mantentzen ditu.
5-Bere helburuak lortzeko motibatuta dago.
6-Bere lanari tinko heltzen dio helburua lortu arte.
7-Helburua lortu arte behin eta berriro saiatzen da.
8-Oztopoak gainditzeko disziplina asko du.
9-Lanean ekimen handiko ikaslea da.
10-Bere portaera helburuak lortzera orientatuta dago.
11-Helburua lortu arte behin eta berriro saiatzen da.
12-Oztopoen aurrean jarrera positiboa eta baikorra mantentzen du.
13-Bere lanak epearen barruan itzultzen ditu.
14-Lana amaitzeko denbora eta esfortzu asko dedikatzeko gai da.
15-Helburua lortzeko lana gogor egiten du.
ARDURA
(ARDU)
1-Bere helburuak gehienetan lortzen ditu.
2-Bere buruari epeak jartzen dizkio lanak egiteko.
3-Bere lana ondo planifikatzen du.
4-Ikasgelako lanak egiteko jarrera positiboa du.
5-Beste lanak alde batera utziz, lehenengo gelako lanak lehenesten ditu.
6-Bere lanaren emaitzak autoebaluatzen ditu.
7-Lan eta aisialdirako denbora ongi banatzen ditu.
8-Lanarekiko konpromisoa eta ardura handia du.
9-Bere lana hobetzeko beti prest dago.
10-Bere lanak egiten ditu.
11-Etxerakolanak egiten ditu.
12-Lan epeak betetzen ditu.
13-Talde lanean konpromisoak betetzen ditu.
14-Bere lanak hobetzen ditu.
EBALUAZIO ETA KALIFIKAZIO IRIZPIDEAK
1.-ADMINISTRAZIOAREN PROIEKTUA (2,5 puntu):
A-Testu liburuaren  kapitulu baten azterketa. Ikasle baten garapen integralaren esparruak lantzen al dira? Zer lantzen da?, Nola lantzen da? (metodoa, ikasgelaren antolaketa, harremanak), Non lantzen da? (espazioak), Nola ebaluatzen da? Orrialde zenbakia zehaztu. IKUS EREDUAK APUNTEETAN. Garapen integralaren definizioak eta bibliografia. Gehienez 8 orrialde.

B.-Proiektua Administrazioarentzat (12 orrialde gehienez).
C.-Lanaren lehen zatiak, gehienez, 20 orrialde izango ditu.

2.-PORTAFOLIOA: KASOEN EBAZPENAK-BIDEOAK (2,5 puntu).
A.-Lan praktikoen bilduma. Portafolioa.
B.-Lanaren lehen zatiak, gehienez, 10 orrialde izango ditu.

3.-PORTAFOLIOAREN FORMATOA: Word, Letra Times New Roman, 12 tamaina eta lerroartekoa sinplea.

4.-DATA: Portafolioa 2017-ko abenduak 15 baino lehen itzuli behar da (tutoretza orduetan itzuli edo buzoian utzi, sartzen bada).

5.-AZTERKETA: Kaso pratikoen ebazpena (3 puntu)
(Ikasle ez presentzialaren azterketa: teoriaren garapena izango da)

6.-DILAN lana: 2 puntu.

7.-Txostenaren zati bat suspenditzen duenak (edo egiten ez duenak) ez du irakasgaia gaindituko.

8.-Baldintza hauek betetzen ez dituen txostenak, ez da onartua izango.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

IRAKASGAIAREN EBALUAZIOA